• Kategorie
  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

75,95 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12,00 zł
Paczkomaty InPost 12,00 zł
InPost Kurier 14,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-8231-440-3

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ

 

Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.

Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done - JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.

 

Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka.

— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

 

Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.

— Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB

 

Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

Autor:
Phil Barden
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania:
2024
Format:
16x23,5
Data wydania:
2024-03-28
Status:
Nowość
Wydawca:
MT Biznes
Stron:
368
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Anita Doroba
i

Informacja

Realizacja zamówień



Dla zamówień złożonych po 18 Grudnia 2024 r nie gwarantujemy dostawy przed Świętami


Za utrudnienia przepraszamy i zapraszamy do zakupów.