- Kategorie
-
Uczę się rozumieć innych historyjki mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmu
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8080-136-3 |
EAN | 9788380801363 |
UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH. Historyjki mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Strategie uczenia dzieci o zaburzonym rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu, ciągle ewoluują, ale tych najbardziej efektywnych jest cały czas bardzo mało. Wśród nich są te, które wykorzystują historyjki obrazkowe. Rzeczywiście do uczenia dzieci z autyzmem mogą być one wykorzystywane, ale ważne jest, żeby były to przede wszystkim historyjki opowiadające o relacjach zachodzących pomiędzy ludźmi, w jakie zwykle wchodzimy w naturalnych, życiowych sytuacjach. Czwarta część serii Uczę się rozumieć innych, którą trzymają Państwo w ręku, zawiera zbiór takich ilustracji - historyjek mentalistycznych. Żeby je prawidłowo ułożyć, dziecko musi posłużyć się zdolnością do mentalizowania, czyli wczuwania się w stany mentalne ich bohaterów. Mamy przekonanie, że historyjki zawarte w tej publikacji będą pomocne w kształtowaniu umiejętności postrzegania innych pod kątem rozumienia relacji, w jakie wchodzą, rozpoznawania powodów, którymi się kierują, czyli rozumienia intencji i zamiarów.
Autor:
Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2018
Format:
21,5x30,4
Data wydania:
2020-01-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia podręczniki
Stron:
29
Wydanie:
1