- Kategorie
-
Chemia bez tajemnic podręcznik klasa 8 szkoła podstawowa
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302216978 |
EAN | 9788302216978 |
Chemia bez tajemnic. Szkoła podstawowa klasa 8. Podręcznik
Chemia bez tajemnic to podręcznik stworzony specjalnie dla uczniów ósmej klasy szkoły podstawowej, mający na celu rozwinięcie ich zainteresowania i zrozumienia fascynującego świata chemii.
Podręcznik powstał w oparciu o aktualną podstawę programową.
Ułożenie materiału w nowym podręczniku WSiP ułatwi nauczycielom efektywne prowadzenie lekcji chemii.
Materiał do klasy 8 został podzielony na sześć działów z numeracją ciągłą po klasie 7.
Podręcznik Chemia bez tajemnic. Klasa 8
-
Nowy podręcznik „Chemia bez tajemnic" dla klasy 8 rozpoczyna się od działu VIII, w którym powtórzone są kluczowe informacje z klasy 7, bez których nie da się zrozumieć treści przekazywanych w klasie 8.
Podręcznik ma intuicyjną strukturę.
Działy są podzielone na lekcje i podsumowania działów. -
Podsumowanie działu składa się z 2 części.
Pierwsza zawiera powtórzenie wiadomości.
Druga część to kącik „Czas na zadania", który zawiera zadania podsumowujące dział.
Zadania te mają różnorodny charakter i stopień trudności.
Nie tylko sprawdzają wiedzę, ale również ćwiczą umiejętność analizy. -
Podręcznik zwiera odniesienia do życia codziennego.
Można je znaleźć we wprowadzeniach do lekcji, ciekawostkach, jak również schematach oraz infografikach, które pokazują sposób wykorzystywania różnych substancji. -
Nowy podręcznik WSiP „Chemia bez tajemnic" dla klasy 8 zachęca do doświadczalnego eksplorowania chemii.
Każde doświadczenie jest opatrzone czytelnym schematem doświadczenia i/lub zdjęciem.
Doświadczenia, które znalazły się w nowym podręczniku są bardzo dobrze opisane, ponieważ uwzględniają: temat, czas trwania (wraz z zegarem doświadczalnym), problem badawczy, hipotezę, sprzęt, odczynniki, przebieg doświadczenia, obserwacje, wyniki, wnioski i weryfikacja hipotezy.
Oznaczenia w postaci literek „N" (doświadczenie powinien wykonać nauczyciel) i „U" oraz zegarów z planowanym czasem trwania doświadczenia, dodatkowo ułatwiają zaplanowanie doświadczeń w trakcie lekcji.