• Kategorie
  • Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

Brak towaru
66.38
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-8358-622-9

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.

W publikacji omówiono m.in.:

istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych,
doboru par mentor/tutor-podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.
Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach.

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2024
Format:
17,5x24,5
Data wydania:
2024-07-16
Status:
Nowość
Wydawca:
Wolters Kluwer
Stron:
196
Wydanie:
1
Seria:
HR