-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
(Re)definicja pojęcia tabu medialnego jako kategorii aksjonormatywnej z perspektywy teoretyczno-funkcjonalnej


Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7720-665-2 |
EAN | 9788377206652 |
- Opis
- Parametry
Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że „media są przestrzenią bez tabu". Oczywiście stopień „tabuizacji" zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych,
ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w większym lub mniejszym zakresie obecne. Dotyczy to również (a może zwłaszcza) prasy informacyjno-publicystycznej, która stała się (z niewielkimi odstępstwami) przedmiotem nowatorskich.
badań Autora. Podkreślam tu nowatorstwo przedsięwzięcia, ponieważ „tabu" w mediach było dotąd nie tylko nie analizowane, ale nawet nie dostrzegane ze względu na absolutną rzekomo wolność wypowiedzi, jeśli nie naruszają one norm prawa karnego lub kodeksu cywilnego. A tymczasem w publikacjach o polityce, gospodarce i kulturze nie brak tematów z różnych (nie tylko jurydycznych, ale też obyczajowych) powodów wyłączonych i pomijanych - w tym tematów tabu.
prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski
Autor publikacji podjął się ambitnego zadania opracowania interdyscyplinarnych źródłowych podstaw oraz teoretyczno-naukowych ram do badania obecności i funkcjonalności tabu medialnego. Dopiero w takim kontekście badawczym możnaodpowiedzialnie dokonywać zarówno prób identyfikowania tabu w mediach, ich kategoryzacji i empirycznego pokazywania ich egzemplifikacji. Takie autorskie podeście do problematyki tabu w mediach wymagało solidnego przygotowania i interdyscyplinarnej wiedzy na ten temat, przemyślanej metodologii kwerendalnej, przygotowawczej i badawczej podjętego problemu, a także analityczno-syntetycznych analiz porządkujących pojęcie tabu, jego medialne kategorie i praktyczną funkcjonalność w mediach i poprzez media.
ks. prof. dr hab. Michał Drożdż
<
Autor:
Sławomir Soczyński
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2021
Format:
16x22,5
Data wydania:
2022-11-09
Status:
JEST
Wydawca:
Petrus
Stron:
332
Wydanie:
1
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
44,30 zł
46,15 zł
43,00 zł
45,03 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
38,51 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
44,90 zł
-51%
22,00 zł
22,00 zł
34,93 zł
38,51 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
44,90 zł
-51%
22,00 zł
22,00 zł
34,93 zł
38,51 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
44,90 zł
-51%
22,00 zł
22,00 zł
34,93 zł
47,00 zł
-10%
42,30 zł
42,30 zł
49,00 zł
-10%
44,00 zł
44,00 zł
30,00 zł
82,00 zł
-10%
74,00 zł
74,00 zł
47,00 zł
-10%
42,30 zł
42,30 zł
47,00 zł
-10%
42,30 zł
42,30 zł
49,00 zł
57,00 zł
48,00 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
59,90 zł
-15%
51,00 zł
51,00 zł
44,00 zł
-57%
19,00 zł
19,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-22%
39,00 zł
39,00 zł
20,00 zł
-50%
10,00 zł
10,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
29,00 zł
-25%
21,80 zł
21,80 zł
29,90 zł
-43%
17,19 zł
17,19 zł