- Kategorie
-
B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci
Symbol:
28.22
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7744-187-9 |
EAN | 9788377441879 |
Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów - komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. [...]
Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.Ze wstępu
W polskiej literaturze specjalistycznej „b-learning" to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego - blended learning - co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.
Autor:
Joanna Jatkowska
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2019
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2020-08-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Stron:
248
Wydanie:
1