- Kategorie
-
Obsługa konsumenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302147340 |
EAN | 9788302147340 |
Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne - do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Autor | Joanna Duda,Sebastian Krzywda |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2019 |
Format | 20x29 |
Data wydania | 2022-03-02 |
Status | JEST |
Wydawca | 28284 |
Stron | 192 |
Wydanie | 4 |