- Kategorie
-
Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 1
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302190612 |
EAN | 9788302190612 |
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Autor | Barbara Cymańska-Garbowska,Danuta Witrykus,Grzegorz Wolak |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2021 |
Format | 17x24,2 |
Data wydania | 2022-02-21 |
Status | JEST |
Wydawca | 28284 |
Stron | 280 |
Wydanie | 2 |