-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu
![Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu](/images/bzek/16000-17000/Rozumienie-tekstow-literackich-przez-uczniow-z-uszkodzeniami-sluchu_%5B16195%5D_480.jpg)
![Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu Rozumienie tekstów literackich przez uczniów z uszkodzeniami słuchu](/images/bzek/16000-17000/Rozumienie-tekstow-literackich-przez-uczniow-z-uszkodzeniami-sluchu_%5B16195%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
12
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8095-992-7 |
EAN | 9788380959927 |
- Opis
- Parametry
Monografia Agnieszki Dłużniewskiej jest dziełem wyjątkowym i nowatorskim oraz stanowi wartościowe i znaczące uzupełnienie ukazujących się na rynku wydawniczym pozycji z obszaru interdyscyplinarnych badań surdopedagogicznych. Jest cenną naukowo i bardzo potrzebną pozycją, opartą na wszechstronnym przeglądzie źródeł i wielopłaszczyznowym ujęciu problemów badawczych zogniskowanych na języku i jego roli w poznaniu.
Monografię charakteryzuje świadoma interdyscyplinarność i polimetodologiczność badań... Rozumienie tekstu literackiego pokazane jest w ujęciu socjokognitywnym jako proces, który z jednej strony wymaga aktywizacji zasobów poznawczych i metapoznawczych ucznia z uszkodzonym słuchem, a z drugiej - ustalania zawartych w tekście znaczeń w wyniku dialogu z innymi, kompetentnymi członkami wspólnoty interpretacyjnej. Uczynienie przedmiotem badań interpretacji tekstu literackiego z perspektywy językowej konceptualizacji rzeczywistości podstawą rozpoznawania i rozwijania potencjału poznawczego uczniów z uszkodzeniami słuchu jest nie tylko atrakcyjne poznawczo, ale także - a może przede wszystkim, jeśli przyjmiemy pogląd, że nauka powinna służyć życiu - ma niezaprzeczalny walor aplikacyjny.
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
75.00
40.18
116.00
63.00
63.00
161.10
46.75
46.75
21.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80