-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Rynek i katedra


Symbol:
38.22
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
12
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-63391-93-5 |
EAN | 9788363391935 |
- Opis
- Parametry
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun. funkcjonujące publiczne radiofonii i telewizji. Analizuje główne obszary sporów dotyczące:
- formalne gwarancje i faktyczne relacje z niezależnymi urzędami publicznymi i organami, rolą organów regulacyjnych, w tym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz z wnioskami i wnioskami dotyczącymi polskich mediów publicznych ustawowych form spółek Skarbu Państwa;
- niezależne źródła finansowania, rola abonamentu lub niektórych danin międzynarodowych i finansowania komercyjnego;- zintegrowane, praktyczne rozumienie i metody egzekwowania zobowiązań z zakresu realizacji publicznej.
W końcowej części książki, krytycznie oceniając obecne międzynarodowe media publiczne, autor przedstawia możliwe scenariusze przemian Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.
„Juliusz Braun jest osobą jedyną w Polsce osoby, która w kontaktach z mediami publicznymi ma unikalne doświadczenie uczestniczące w pracach legislacyjnych (jako parlamentarzysta i przewodniczący zarządu komisji sejmowej), regulatora (jako przewodniczący zarządu KRRiT) oraz zarządzającego (jako prezes TVP). Podejmowany temat mediów publicznych przez osoby z kompetentnymi kompetencjami tworzy przesłanki do oczekiwań na ciekawość i dodatek bardzo potrzebną wobec niewątpliwie niezbędnych mediów publicznych w Polsce. W wielu środowiskach toczy się dyskusja na temat przyszłości mediów, które z zasięgiem obejmują całą grupę społeczną, wszyscy obywatele działają na ich przekonanie, systemy wartości i pozycji społecznej.
Publikacja ma istotne walory poznawcze i może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, polityków oraz wszystkich zaciekawionych mediami, w sprawach publicznych. "
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2019-12-23
Status:
JEST
Wydawca:
NIEOCZYWISTE
Stron:
284
Wydanie:
1
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
29.60
27.50
29.02
30.94
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
111.00
-28%
80.00
80.00
44.00
41.85
49.00
-18%
40.18
40.18
179.00
-10%
161.10
161.10
39.00
-8%
35.69
35.69
119.99
-26%
89.04
89.04
55.00
-15%
46.75
46.75
55.00
-15%
46.75
46.75
44.00
-52%
21.00
21.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-22%
39.00
39.00
20.00
-50%
10.00
10.00
50.00
-50%
25.00
25.00
50.00
-20%
40.00
40.00
50.00
-20%
40.00
40.00
29.00
-25%
21.80
21.80