• Kategorie
  • Terapia dzieci i młodzieży procedury poznawczo-behawioralne

Brak towaru
91.58
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu Po 7 Stycznia 2026 r.
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-233-2909-1

Autorzy książki - wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.

dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,

eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.

dr John R. Weisz, Judge Baker Children's Center, Uniwersytet Harvarda

Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

Philip C. Kendall jest profesorem psychologii z nadania Laury H. Carnell oraz dyrektorem poradni zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Temple. Międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz badań nad skutecznością psychoterapii, od lat zajmujący się poznawczo-behawioralną terapią zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.

Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2010
Format:
17x24
Data wydania:
2010-06-30
Status:
JEST
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Stron:
510
Wydanie:
1

Dane producenta

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków

biuro@wuj.pl