• Kategorie
  • Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy

43.13
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-8085-574-8

Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.

Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy:
- sekwencji,
- włączania i wyłączania z kategorii.

Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.

W serii ukazały się:
1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy
2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy
3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Autor:
Anna Radwańska,Aleksandra Sobolewska-Kędzior
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2021
Format:
21,5x30,5
Data wydania:
2021-10-28
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Stron:
50
Wydanie:
1

Dane producenta

Difin sp z o.o.
F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland

info@difin.pl