• Kategorie
  • Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych

28.08
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-948415-0-8

Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
Autor:
Ryszard Jellinek
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2017
Format:
14,8x21
Data wydania:
2019-07-23
Status:
JEST
Wydawca:
JELLINEK Agencja Interaktywna
Stron:
222
Wydanie:
1