• Kategorie
  • Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu Studium teoretyczno-empiryczne

Brak towaru
62.35
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu Po 7 Stycznia 2026 r.
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-8294-215-6

Książka Lidii Bielinis uzupełnia naszą wiedzę na temat wyjątkowo rzadko badanego zagadnienia, jakim jest technologicznie wspomagane uczenie się młodzieży akademickiej. Stanowi przykład opracowania perfekcyjnie zaprojektowanego metodologicznie i niezwykle uczciwego oraz rzetelnego w zakresie zastosowanych procedur naukowego wnioskowania.
Autorka, prowadząc swój erudycyjny wywód, jako badaczka zawsze zachowuje niezbędny dystans, bazuje na danych, a jednocześnie śmiało żongluje licznymi nowymi teoriami, takimi jak choćby konektywizm, generatywizm czy smart education.
W konsekwencji publikacja ta ukazuje ugruntowany, wiarygodny i kapitalnie udokumentowany obraz znaczeń i sensów nadawanych przez młodych dorosłych procesowi uczenia się podczas zajęć akademickich z wykorzystaniem różnorakich stref cyfrowych (np. portali społecznościowych).

Autor:
Lidia Bielinis
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2023
Format:
16,7x24,2
Data wydania:
2023-05-11
Status:
JEST
Wydawca:
Impuls
Stron:
336
Wydanie:
1

Dane producenta

Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Fatimska 53 b
31-831 Kraków
Poland

48506624220
pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl