- Kategorie
-
Zajęcia rewalidacyjne Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej klasy 7 - 8 część 1 Doskonalimy logiczne myślenie rozumowanie spostr
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0122-3 |
EAN | 9788328901223 |
Zajęcia rewalidacyjne Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 7 - 8. Część 1.
Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową
Kto więcej umie, nie zginie w tłumie!
Wiedza nabywana przez uczniów w szkole to kapitał na przyszłość.
Ważne są nie tylko elementarne umiejętności ― czytania, poprawnego pisania i liczenia ― ale także zdolność analizowania, przewidywania i wyciągania wniosków.
Systematyczne doskonalenie procesów poznawczych służy wyrównywaniu szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.
Nauka może być świetną zabawą!
Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a nauka może się odbywać niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę.
Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności.
Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie!
Zajęcia rewalidacyjne Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 7 - 8. Część 1. Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową to zbiór zadań, które uczą analitycznego podejścia do postawionego problemu, doskonalą rozumowanie, logiczne myślenie i koncentrację uwagi.
Treść ćwiczeń jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 7 - 8 i wspomagała spostrzegawczość, percepcję oraz pamięć wzrokową i słuchową.
Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.