- Kategorie
-
Reklama podręcznik
Symbol:
41.68
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 83-7251-542-5 |
EAN | 9788372515421 |
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową.
Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce.
Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Autor:
Robert Nowacki
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2009
Format:
15,9x23
Data wydania:
2023-02-15
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Stron:
272
Wydanie:
1