• Kategorie
  • Reklama podręcznik

41.68
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 1 szt.
ISBN 83-7251-542-5

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową.
Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce.
Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Autor:
Robert Nowacki
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2009
Format:
15,9x23
Data wydania:
2023-02-15
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Stron:
272
Wydanie:
1