• Kategorie
  • Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn

45.23
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8309-103-7

Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.

Arkusze umożliwiają:

• dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia

• określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej

• ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.

Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja":

1. Budowanie własnej tożsamości

2. Jedzenie

3. Ubieranie się

4. Higiena osobista

5. Potrzeby fizjologiczne

6. Sygnalizowanie samopoczucia.

Autor:
Renata Naprawa,Alicja Tanajewska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2022
Format:
21,5x30,5
Data wydania:
2023-01-23
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia podręczniki
Stron:
86
Wydanie:
1