- Kategorie
-
Asertywność menedżera
Symbol:
33.04
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2082-9 |
EAN | 9788320820829 |
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać,
• wyrażać własne poglądy i bronić ich,
• nie bać się krytyki i reagować na nią,
• bronić się przed agresją,
• konstruktywnie wyrażać złość,
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,
• chwalić innych,
• prezentować siebie.
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Autor:
Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2013
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2013-04-25
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Stron:
152
Wydanie:
2