- Kategorie
-
Biblia copywritingu wyd. 2
Symbol:
37.13
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8322-917-1 |
EAN | 9788383229171 |
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować kuszący nagłówek
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
- wyróżnić się na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować kuszący nagłówek
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
- wyróżnić się na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2023
Format:
14x20,8
Data wydania:
2023-05-26
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Stron:
200
Wydanie:
2