• Kategorie
  • Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

52.39
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-8160-911-1

Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dlaczego jest on tak ważny?

Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.

W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.

Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald's, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.

Autor:
Maja Gojtowska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
14,5x20,3
Data wydania:
2024-07-16
Status:
Nowość
Wydawca:
Wolters Kluwer
Stron:
276
Wydanie:
1
Seria:
Opracowanie