• Kategorie
  • Coaching rodziców małych dzieci z autyzmem Jak wspierać rozwój więzi komunikację i uczenie się

101.62
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-8309-352-9

Coraz liczniejsze dowody potwierdzają korzyści, jakie przynosi wysokiej jakości interwencja rodzicielska nastawiona na kształtowanie umiejętności społecznych i komunikacji dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku do 5. roku życia.

W jaki sposób psycholodzy mogą nauczyć rodziców, jak efektywnie stwarzać okazje do nauki podczas codziennych domowych zajęć?
Autorki niniejszej książki - światowej klasy ekspertki - opisują rolę coacha w tym procesie oraz przedstawiają kompleksowy zestaw wskazówek, jak nawiązać skuteczną współpracę z rodzicami dla dobra dziecka i odpowiednio wspierać rodzinę: co robić, kiedy, jak i dlaczego. Czytelnicy dowiedzą się, jak:

  • zaplanować sesje coachingu dla rodziców dzieci z autyzmem
  • właściwie rozpoznać potrzeby dziecka
  • rozwijać zaangażowanie dziecka poprzez zabawę
  • pogłębiać wiedzę rodziców, jak mogą mądrze wspierać rozwój umiejętności dziecka podczas codziennych czynności.

Publikacja zawiera materiały dla rodziców przeznaczone do kopiowania, w tym obszerną Kartę obserwacyjnąP-ESDM dla niemowląt i małych dzieci z autyzmem, idealną do wykorzystania podczas kontaktu zdalnego (teleporady).
Nabywcy książki otrzymają również dostęp do materiałów elektronicznych, które można pobrać ze strony internetowej, a następnie wydrukować w wygodnym formacie.

 

 

Autor:
Sally J. Rogers,Laurie A. Vismara,Geraldine Dawson
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
20,5x29,3
Data wydania:
2024-05-21
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia
Stron:
300
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Agnieszka Pałynyczko-Ćwiklińska