• Kategorie
  • Człowiek i jego środowisko psychologia kluczowe koncepcje Tom 5 wyd. 2

Brak towaru
83.77
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-19563-2

Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii", wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu.

W tomie V, Człowiek i jego środowisko, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania:

W jaki sposób sytuacja społeczna wpływa na nasze zachowanie?

Co wpływa na nasze oceny innych?

Skąd bierze się stres?

Jak stres wpływa na nas fizycznie?

Jak możemy zredukować wpływ stresu na nasze zdrowie?

Autorzy opisują najważniejsze dokonania psychologii społecznej, przybliżają wiedzę na temat atrakcyjności interpersonalnej, dokonywania atrybucji oraz natury uprzedzeń, relacjonują najsłynniejsze eksperymenty. Wyjaśniają także, w jaki sposób stres oddziałuje na nasze samopoczucie i jak ten wpływ minimalizować.

Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy terroryzm jest „bezsensownym aktem przemocy, którego dopuszczają się obłąkani fanatycy"? Czy zmiany w życiu są naprawdę niebezpieczne dla zdrowia?

Autor:
Philip Zimbardo, Robert Johnson, Vivian Mccann
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2017
Format:
17,2x24
Data wydania:
2017-12-19
Status:
JEST
Wydawca:
PWN
Stron:
256
Wydanie:
2
Seria:
Psychologia kluczowe koncepcje