• Kategorie
  • Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty Pracy

Brak towaru
25.09
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-7134-736-8

Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punktacją dla nauczyciela.
Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.

Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.

Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:
• dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej;
• ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.
Autor:
Alicja Tanajewska,Renata Naprawa,Dorota Kołodziejska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2014
Format:
21,5x30,3
Data wydania:
2020-08-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Stron:
71
Wydanie:
1