- Kategorie
-
Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty Pracy
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7134-736-8 |
EAN | 9788371347368 |
Publikacja umożliwi przeprowadzenie diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punktacją dla nauczyciela.
Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.
Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.
Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:
• dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej;
• ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.
Autor:
Alicja Tanajewska,Renata Naprawa,Dorota Kołodziejska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2014
Format:
21,5x30,3
Data wydania:
2020-08-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Stron:
71
Wydanie:
1