• Kategorie
  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów

24.96
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8309-696-4

Wydanie zaktualizowane, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 28 czerwca 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 996).

Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów.
Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych.
Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim.

Publikacja powstała również z myślą o uczniach:

  • posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego
  • posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej
  • z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia
  • ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia)
  • ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD
  • słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem
  • przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe)
  • w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Autor:
Renata Naprawa,Alicja Tanajewska,Cecylia Mach
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2024-09-20
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia
Stron:
204
Wydanie:
1

Dane producenta

Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska 426
80-125 Gdańsk
Poland

58 380 00 06
harmonia@harmonia.edu.pl