• Kategorie
  • Dziecko z autyzmem Terapia deficytów poznawczych a teoria umysłu

43.50
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8294-440-2

Autyzm wczesnodziecięcy należy do tych zespołów zaburzeń psychospołecznego rozwoju dziecka, które budzi żywe zainteresowanie przedstawicieli bardzo wielu dyscyplin nauki: medycyny, psychologii, pedagogiki i socjologii, ale również osób związanych z kulturą i sztuką.
Jest bowiem znakiem, czy wręcz piętnem drugiej połowy XX wieku, tym bardziej bolesnym, iż dotyka dziecko we wczesnej fazie jego życia i rozwoju.Praca jest oryginalna i nowatorska, ma duże znaczenie dla teorii i praktyki autyzmu wczesnodziecięcego.
Autorka zadała sobie trud nawiązania kontaktów z innymi ośrodkami naukowymi, które koncentrują swoje zainteresowania badawcze wokół psychospołecznego rozwoju dzieci autystycznych i postanowiła zrealizować bardzo poważne zadanie - dokonać tłumaczenia techniki, służącej diagnozie rozwoju teorii umysłu oraz programu terapii tej teorii, a następnie sprawdzić drogą eksperymentu pedagogicznego ich przydatność w działaniach interwencyjnych. Książka z pewnością będzie przydatna w kształceniu studentów pedagogiki i psychologii.
Zainteresuje praktyków związanych z procesem wychowania i edukacji dzieci z autyzmem wczesnodziecięcym, a także rodziców tych dzieci. 

Autor:
Barbara Winczura
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
16x23,5
Data wydania:
2025-05-06
Status:
Nowość
Wydawca:
Impuls
Stron:
208
Wydanie:
3

Dane producenta

Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Fatimska 53 b
31-831 Kraków
Poland

48506624220
pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl