• Kategorie
  • Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy wyd. 2023

46.37
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8188-981-0

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.

Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.

Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej - od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.

Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.

W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:

• proces zakładania firmy - krok po kroku,

• wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,

• zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,

• udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,

• historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.

Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
twarda
Rok wydania:
2023
Format:
15,5x23,2
Data wydania:
2023-03-02
Status:
JEST
Wydawca:
Rebis
Stron:
384
Wydanie:
1
Seria:
Poradniki i podręczniki biznesowe
Tłumaczenie:
Bożena Jóźwiak