- Kategorie
-
Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się
Symbol:
41.45
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 21 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7744-160-2 |
EAN | 9788377441602 |
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia - nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami
Autor | Jean Ayres |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2018 |
Format | 16,5x23,5 |
Data wydania | 2019-12-09 |
Status | JEST |
Wydawca | Harmonia |
Stron | 388 |
Wydanie | 1 |