- Kategorie
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Symbol:
39.49
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-832-2141-0 |
EAN | 9788383221410 |
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
Gdzie się ogłaszać w sieci?
Jak wypromować e-sklep?
Na których platformach internetowych warto działać?
W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Weronika Modzelewska ― ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
Gdzie się ogłaszać w sieci?
Jak wypromować e-sklep?
Na których platformach internetowych warto działać?
W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Weronika Modzelewska ― ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.
Autor:
Weronika Modzelewska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2023
Format:
14x20,5
Data wydania:
2023-05-26
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Stron:
160
Wydanie:
1