-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-67107-14-3 |
| EAN | 9788367107143 |
- Opis
- Parametry
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. "Księga Rekordów Guinnessa" uznała go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcą na świecie. W podrozdziale "Odnosimy bezkrwawe zwycięstwa" J. Girard pisze: "(...) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartościowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlań tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piłkarza, zwycięska bitwa dla generała. Z tym, że kiedy handlowiec coś sprzeda, nikt na tym nie przegrywa. Zarówno sprzedawca jak i klient zyskują, jeśli transakcja jest uczciwa. Obie strony odnoszą zwycięstwo. Czy może istnieć coś wspanialszego? (...)". Joe Girard doskonale wie na czym polega sprzedaż i potrafi w arkana handlu znakomicie wprowadzić. Tak więc, jeśli solidnie przestudiujesz tę książkę, dowiesz się: - Jak skutecznie nawiązywać kontakt z klientem przez telefon - Jak korzystać z „żywego słowa" jako najdoskonalszego instrumentu w nawiązywaniu kontaktów - Jak czytać w myślach klienta - Jak utrzymać kontakt z klientem przez całe życie - Jak pozyskać przyjaźń ludzi z którymi handlujesz
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80