• Kategorie
  • Kim jesteśmy a kim moglibyśmy być

Brak towaru
23.36
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-6418-419-2

Presja osiągania jak najlepszych wyników i nieustanny stres zabijają motywację i chęć do nauki, odbierają radość uczenia się i niszczą wrodzoną potrzebę odkrywania otaczającego świata.
Tymczasem nasz mózg najlepiej rozwija się dzięki kreatywności i entuzjazmowi. To właśnie one powodują, że lepiej przyswajamy wiedzę, potrafimy wykorzystywać nasze możliwości, a co za tym idzie, dostrzegamy sens uczenia się.
Niestety nasza kultura, nastawiona na wyścig i dążenie do sukcesu za wszelką cenę, odrzuca możliwość działania innego niż nastawionego na cel. Nie dziwi zatem, że najbardziej rozpowszechnione choroby naszej cywilizacji to wewnętrzne wypalenie, depresja i demencja.
Znany niemiecki neurobiolog, Gerald Hüther, proponuje radykalną zmianę myślenia. W oparciu o wyniki badań nad mózgiem stawia prowokującą - i dla wielu mocno deprymującą tezę: Większość z nas to „niedorozwinięte wersje" własnych potencjałów i możliwości.
W książce „Kim jesteśmy - a kim moglibyśmy być" Hüther pokazuje z neurobiologicznej perspektywy, w jaki sposób każdy może stać się tym, kim naprawdę mógłby być, gdyby wykorzystał predyspozycje, jakimi rzeczywiście dysponuje.
Autor:
Gerald Huther
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2015
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2015-05-21
Status:
JEST
Wydawca:
Dobra Literatura
Stron:
208
Wydanie:
1
Seria:
Nowe ścieżki edukacji
Tłumaczenie:
Viktor Grotowicz