- Kategorie
-
Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne
Symbol:
52.00
-10%
47.00
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
52
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 5 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788376417547 |
EAN | 9788376417547 |
Publikacja jest przeznaczona jako podręcznik akademicki dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja oraz nauki rolnicze, słuchaczy studiów podyplomowych, MBA oraz doktorantów. Powinna być także użyteczna dla kadry naukowej, przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz reprezentantów branży turystycznej. Treści pracy mogą zainteresować także rolników i mieszkańców wsi w Polsce, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność agroturystyczną.
- Autorzy: Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
- Format: B5
- Objętość: 272
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2013
- Wydawca: Difin
Wprowadzenie
Rozdział 1. Agroturystyka w Europie – aspekty marketingowe
1.1. Specyfika agroturystyki
1.2. Rynek usług agroturystycznych w Europie – wybrane kraje
1.2.1. Francja
1.2.2. Austria
1.2.3. Niemcy
1.2.4. Wielka Brytania
1.2.5. Hiszpania
1.2.6. Szwecja
1.3. Rynek usług agroturystycznych w Polsce
1.3.1. Geneza i ewolucja polskiej agroturystyki
1.3.2. Zróżnicowanie regionalne rynku agroturystyki w Polsce
1.4. Agroturystyka w wybranych krajach europejskich w ujęciu marketingowym – podobieństwa i różnice
1.5. Ekonomiczno-społeczne aspekty atrakcyjności agroturystyki
Rozdział 2. Decyzje marketingowe w gospodarstwach agroturystycznych
2.1. Oferta gospodarstw agroturystycznych jako produkt marketingowy
2.1.1. Produkt podstawowy – rdzeń produktu
2.1.2. Produkt rzeczywisty
2.1.3. Produkt poszerzony (wzbogacony)
2.2. Polityka cenowa gospodarstw agroturystycznych
2.3. Komunikacja marketingowa gospodarstw agroturystycznych
2.4. Właściciele gospodarstw agroturystycznych
2.5. Marketing-mix w gospodarstwach agroturystycznych – wnioski z analizy
Rozdział 3. Klienci gospodarstw agroturystycznych w Polsce
3.1. Motywy wyboru gospodarstw agroturystycznych na wypoczynek
3.2. Wymagania klientów gospodarstw agroturystycznych wobec produktu rzeczywistego
3.3. Potrzeby turystów odnośnie poszerzonej oferty agroturystycznej
3.3. Potrzeby turystów odnośnie poszerzonej oferty agroturystycznej
3.4. Cechy społeczno-ekonomiczne klientów gospodarstw agroturystycznych
3.5. Potencjał gospodarstw agroturystycznych a potrzeby ich klientów
Rozdział 4. Marketing segmentacyjny w działalności biznesowej – ujęcie teoretyczne
4.1. Geneza i rozwój koncepcji marketingu segmentacyjnego
4.2. Istota marketingu segmentacyjnego
Rozdział 5. Segmentacja rynku agroturystyki
5.1. Gospodarstwa agroturystyczne jako podmioty biznesowe
5.2. Procedura segmentacji rynku
5.2.1. Etapy identyfikacji segmentów rynku
5.2.2. Kryteria segmentacji rynku
5.2.3. Ewaluacja kryteriów segmentacyjnych dla rynku agroturystyki
5.2.4. Metoda CHAID w analizie segmentacyjnej
5.3. Realizacja marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – podstawowe założenia metodologiczne
Rozdział 6. Koncepcja marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych
6.1. Postępowanie segmentacyjne dla rynku usług agroturystycznych
6.1.1. Założone kryteria segmentacji klientów gospodarstw
6.1.2. Zastosowana metoda segmentacyjna
6.1.3. Przyjęty tok analizy segmentacyjnej
6.2. Grupy docelowe polskiej agroturystyki
6.2.1. Atrakcyjność segmentów rynkowych
6.2.2. Profil segmentów klientów gospodarstw agroturystycznych
6.3. Model marketingu segmentacyjnego dla gospodarstw agroturystycznych – propozycja autorska
6.4. Przyszłość marketingu segmentacyjnego w gospodarstwach agroturystycznych – propozycje badań
Zakończenie
Bibliografia