-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne
Symbol:
62,50 zł
0,00 zł
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
12,00 zł
|
||||||
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302136085 |
EAN | 9788302136085 |
- Opis
- Parametry
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Autor:
Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2015
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-04-11
Status:
JEST
Wydawca:
28284
Stron:
264
Wydanie:
2
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże