- Kategorie
-
Marketing w hotelarstwie
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-02-13635-1 |
EAN | 9788302136351 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2015
Format:
17x24,2
Data wydania:
2021-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Stron:
216
Wydanie:
2