- Kategorie
-
Marketing w hotelarstwie
Symbol:
45.85
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-02-13635-1 |
EAN | 9788302136351 |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
W podręczniku zaprezentowano wiedzę dotyczącą dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Przekazano również informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz konkurencji. Wiedzę teoretyczną wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii
Autor | Opracowanie Zbiorowe |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2015 |
Format | 17x24,2 |
Data wydania | 2021-05-28 |
Status | JEST |
Wydawca | WSIP PODRĘCZNIKI |
Stron | 216 |
Wydanie | 2 |