• Kategorie
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrz

74.78
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8231-063-4

Książka Nowe zasady marketingu i PR

• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"

• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"

• Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,

• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.

***

„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".

Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing

„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy".

Tony Robbins

Nowe zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i - co najważniejsze - jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".

Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)

„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".

Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell

„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię - zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy - i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".

Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii

***

DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej oraz prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał unikalny wgląd w strategie wykorzystywane przez firmy w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.

Autor:
David Meerman Scott
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania:
2022
Format:
15,7x23,2
Data wydania:
2022-04-27
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Stron:
504
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Aleksandra Samson-Banasik