• Kategorie
  • PUS Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej Uczenie się dzieci

36.06
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-89538-02-4

Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej. System PUS to zbiór opracowań dotyczących uczenia się dzieci. Zbiór podzielony jest na dwie części.

Część pierwsza „Uwarunkowania efektownego uczenia się dzieci"Dylak Stanisław - „... aby uczyć dzieci myśleć"

Kruk Jolanta - „Środowisko, przedmioty (artefakty) i pomoce dydaktyczne, a proces samodzielnego uczenia się dziecka"

Gruszczyk-Kolczyńska Edyta - „O kryzysie edukacji matematycznej na przykładzie pierwszego roku nauki szkolnej. Co trzeba zmienić, żeby dzieci mogły odnosić sukcesy w nauce matematyki?"
Cytowska Beata - „Sposoby diagnozowania i pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych"
Borecka-Biernat Danuta - „Nieśmiałość. Przejawy - rodzinne uwarunkowania - sposoby przezwyciężania"
Malinowska Joanna - „Motywacja jako warunek efektywnego uczenia się dzieci"
Druga część „System PUS w praktyce edukacyjnej"
Świdnicki Bogusław - „Gry i zabawy z PUS-em"
Dejko Jadwiga - „System PUS (Pomyśl - Ułóż - Sprawdź) i PALETA inspiracją do twórczej pracy nauczyciela i ucznia"
Krupska Maria - „PUS, PALETA - prosta droga do sukcesu"
Pyrgies Dorota - „System edukacji PUS w pracy terapeutycznej z dziećmi zagrożonymi niedostosowaniem społecznym"
Dmochowska Halina, Dmochowski Leszek - „Matematyka z PUS-em bliżej dzieci"Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej.

Otaczający i przeżywany przez każdego z nas świat ponowoczesnych technologii, nowych mediów i komunikacji zdetronizował do niedawna jeszcze centralną rolę i pozycję nauczyciela w klasie szkolnej, który - czy tego chce, czy nie chce - musi sukcesywnie odchodzić od prowadzenia dzieci za rękę, dyrektywnego nauczania i wartościowania ich w procesie nabywania wiedzy i umiejętności.

W tym też sensie niniejsza książka powstała w dobry momencie, bowiem autorzy poszczególnych rozdziałów mają za sobą kolejne lata doświadczeń, eksperymentów, etnopedagogicznych badań, które potwierdzają nieuniknioną rewolucję w szkolnej dydaktyce, a jeśli nawet nie jeszcze tak głęboką zmianę, to przynajmniej przygotowanie do niej młodych pokoleń.

Całość tomu została bardzo dobrze zredagowana, bowiem tworzy dwie, spójne merytorycznie części, z których pierwsza została oddana w ręce i umysły znakomitych specjalistów - psychologów, dydaktyków, pedagogów wczesnoszkolnych, zaś druga - znakomitą prezentacją zastosowania systemu PUS w praktyce edukacyjnej.
Autor:
Joanna Malinowska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2015
Format:
16,8x23,5
Data wydania:
2020-09-10
Status:
JEST
Wydawca:
EPIDEIXIS
Stron:
288
Wydanie:
1