• Kategorie
  • Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą

Brak towaru
49.92
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-7222-838-3

Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował" świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci).
Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne - ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze - niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników - tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców - dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie". Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka - autorzy tej pozycji posiedli ją... ku dobru Czytelników!
Krzysztof Sarnecki, fragment posłowia

Autor:
Mirosław K. Szpakowski,Iwona Szpakowska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
16x24
Data wydania:
2024-11-19
Status:
Nowość
Wydawca:
Norbertinum
Stron:
224
Wydanie:
3