• Kategorie
  • Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

25.20
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-62418-81-7
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Autor Łukasz Biskupski
Oprawa miękka
Rok wydania 2018
Format 14,8x20,5
Data wydania 2018-01-01
Status JEST
Wydawca Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Stron 221
Wydanie 1