• Kategorie
  • Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

27.30
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 21 szt.
ISBN 978-83-62418-81-7
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Autor:
Łukasz Biskupski
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2018
Format:
14,8x20,5
Data wydania:
2018-01-01
Status:
JEST
Wydawca:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Stron:
221
Wydanie:
1