- Kategorie
-
Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
25.20
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 21 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-62418-81-7 |
EAN | 9788362418817 |
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Autor | Łukasz Biskupski |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2018 |
Format | 14,8x20,5 |
Data wydania | 2018-01-01 |
Status | JEST |
Wydawca | Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana |
Stron | 221 |
Wydanie | 1 |