• Kategorie
  • Przestrzenie temporalne w pedagogice - konteksty pedeutologiczne, historyczne i resocjalizacyjne

34.94
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8095-971-2

Oddana do rąk czytelników monografia ma na celu zaprezentowanie teoretycznych i praktycznych eksploracji przestrzeni wychowawczych, edukacyjnych, profilaktycznych i korekcyjnych prowadzonych przez autorów poszczególnych artykułów. Teksty powstały z chęci ugruntowania poruszanych w nich teoretycznych zagadnień oraz doskonalenia praktyki edukacyjnej w placówkach szkolnych, opiekuńczo-wychowawczych, a także w obszarach resocjalizacyjnych. Skupiają się wokół rozpoznania codzienności szkoły jako źródła wyzwań dla współczesnego nauczyciela, analizowania problematyki edukacyjnej i resocjalizacyjnej w kontekście przemian europejskich, jak również dostosowania praktyki edukacyjnej, opiekuńczo-wychowawczej, profilaktycznej i resocjalizacyjnej do oczekiwań dzisiejszego świata. Książka składa się z dwóch części.

Autor:
Danuta Apanel,Paweł Kozłowski,Ewa Murawska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2021
Format:
15,8x23,5
Data wydania:
2021-04-27
Status:
JEST
Wydawca:
Impuls
Stron:
224
Wydanie:
Wyd 1. 2021