• Kategorie
  • Servant leadership w praktyce jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki

46.70
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8087-566-1

Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznychpodwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikachwiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganiewyników.
W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnychautokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership(przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi.
To nowymodel przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swegootoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągaćcele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune" do rankingu 100Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kulturykorporacyjnej.

Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, coumiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom,znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchicznąrelację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Liderpoprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcjiczłonków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów iegzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji.

Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ichpodziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów ipraktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów iszanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R.Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzianiezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego zaradykalny, modelu przywództwa.

Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pionieratego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nimredaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego iwyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowaznaczeniu.

***

Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership(przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszymmiejscu.
John Maxwell

Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami.
Robert E. Kelley
Autor:
Ken Blanchard, Renee Broadwell
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
14,2x21,8
Data wydania:
2019-03-13
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Stron:
274
Wydanie:
1