-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3


Symbol:
42,55 zł
0,00 zł
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0492-7 |
EAN | 9788328904927 |
- Opis
- Parametry
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Autor:
Marcin Żukowski
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania:
2024
Format:
14x20,8
Data wydania:
2024-03-27
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Stron:
240
Wydanie:
3
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
37,98 zł
37,98 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
37,36 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
37,36 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
37,36 zł
21,00 zł
-10%
19,00 zł
19,00 zł
65,00 zł
-11%
58,00 zł
58,00 zł
129,00 zł
-10%
116,00 zł
116,00 zł
70,00 zł
-10%
63,00 zł
63,00 zł
70,00 zł
-10%
63,00 zł
63,00 zł
179,00 zł
-10%
161,10 zł
161,10 zł
54,00 zł
145,00 zł
49,00 zł
57,00 zł
48,00 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
59,90 zł
-15%
51,00 zł
51,00 zł
44,00 zł
-52%
21,00 zł
21,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-22%
39,00 zł
39,00 zł
20,00 zł
-50%
10,00 zł
10,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
29,00 zł
-25%
21,80 zł
21,80 zł
29,90 zł
-35%
19,44 zł
19,44 zł