• Kategorie
  • Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

55.98
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu Po 7 Stycznia 2026 r.
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-208-2347-9

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:

• jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
• jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
• jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?

Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Autor:
Beata Stępień
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2019
Format:
16,2x23,5
Data wydania:
2025-05-28
Status:
Nowość
Wydawca:
PWE
Stron:
348
Wydanie:
1