• Kategorie
  • Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa

60,29 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13,50 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-208-2442-1

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:

• przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych,

• wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,

• przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Autor:
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2021
Format:
16x23,5
Data wydania:
2021-09-07
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Stron:
424
Wydanie:
1