• Kategorie
  • Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych

55.31
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8270-396-2

Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie - jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.

Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba, która prowadzi do bardzo owocnych wniosków udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze geograficznym.

Autor:
Rybaczewska Maria
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2025
Format:
16x23
Data wydania:
2025-04-16
Status:
Nowość
Wydawca:
Difin
Stron:
156
Wydanie:
1

Dane producenta

Difin sp z o.o.
F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland

info@difin.pl