-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Zarządzanie wiedzą technologiczną w start-upach. Modele, procesy, wyzwania
| Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8270-426-6 |
| EAN | 9788382704266 |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
Książka stanowi studium poświęcone zarządzaniu wiedzą technologiczną, identyfikując ją jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjnych organizacji, jakimi są start-upy. W obliczu dynamicznych, globalnych wyzwań firmy dążą do wzmacniania swojej pozycji konkurencyjnej, wykorzystując wiedzę jako unikatowy zasób strategiczny. Mimo że zarządzanie wiedzą jest często uważane za domenę dużych przedsiębiorstw, start-upy (jako mikro i małe firmy) także efektywnie projektują procesy zarządzania technologią, osiągając sukcesy rynkowe.
Głównym motywem podjętych w publikacji rozważań jest zrozumienie roli wiedzy technologicznej w działalności start-upów. W związku z tym główny cel pracy koncentruje się na identyfikacji roli i determinant zarządzania wiedzą technologiczną w start-upach, uwzględniając procesy jej tworzenia, pozyskiwania, transferu i zastosowania. Metodologia badawcza opiera się na pogłębionych studiach literatury naukowej i branżowej, uzupełnionych o badania jakościowe przeprowadzone wśród ekspertów z sektora wspierającego rozwój start-upów. Zebrany materiał badawczy umożliwił pogłębioną analizę jakościową problemu badawczego oraz wniesienie nowej perspektywy do studiów nad zarządzaniem wiedzą w start-upach. Obszar ten jest wciąż w niewystarczającym stopniu zbadany, a publikacja wypełnia tę lukę, otwierając jednocześnie wiele nowych kierunków eksploracji.
Dane producenta
Difin sp z o.o.
F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland
info@difin.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
58.00
46.75
46.75
46.75
19.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80