• Kategorie
  • Zjawiska kryzysowe w organizacji. Diagnoza i zarządzanie

51.68
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-8270-261-3

Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie.

Adresatami publikacji są studenci kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne oraz słuchacze studiów podyplomowych i MBA, a także wszelkie osoby zajmujące się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym. 

Autor:
Joanna M. Moczydłowska,Karol Kowalewski
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
16x23
Data wydania:
2023-12-21
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Stron:
166
Wydanie:
1