• Kategorie
  • Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń

62.70
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-208-2626-5

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience.
Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022).
W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez - zawierające pain points i love points - meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się - w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy - rynek doznań.
Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe - w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia.
Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT - umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek - otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie - employee experience management.

Autor:
Anna Lipka
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
16,2x23,5
Data wydania:
2024-09-24
Status:
Nowość
Wydawca:
PWE
Stron:
156
Wydanie:
1