Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience.
Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022).
W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez - zawierające pain points i love points - meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się - w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy - rynek doznań.
Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe - w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia.
Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT - umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek - otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie - employee experience management.