- Kategorie
-
Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych
Symbol:
25.18
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-66147-94-2 |
EAN | 9788366147942 |
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
Autor | Nathan Jurgenson |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2021 |
Format | 13x20,5 |
Data wydania | 2021-10-07 |
Status | JEST |
Wydawca | Karakter |
Stron | 176 |
Wydanie | 1 |
Tłumaczenie | Łukasz Zaremba |