- Kategorie
-
Menedżer na starcie nowa rola nowe wyzwania jak przetrwać trudne początki
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8087-895-2 |
EAN | 9788380878952 |
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia, co dalej.
Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku dwudziestu pięciu lat jako zupełna nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę stojących przed nią wyzwań - od rekrutacji i redukcji, przez organizację spotkań i prowadzenie korespondencji, aż po planowanie i promocję - a w jej głowie kłębiły się tysiące pytań i obaw. Jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stać się mentorem rozwoju swoich podwładnych? Jak być pewnym siebie liderem w nowych, nieoczekiwanych okolicznościach?
Dziś, mając na koncie pracę z zespołami liczącymi nawet setki osób, Julie chce podzielić się z innymi swoją najważniejszą lekcją: nikt nie rodzi się wielkim menedżerem, ale każdy może nim zostać. Jeśli trzymasz w dłoniach tę książkę, jesteś na dobrej drodze do tego celu.
Menedżer na starcie to nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi:
• jak odróżnić dobrego menedżera od przeciętnego,
• kiedy zatrudnić kandydata, choć nie wypadł najlepiej podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
• jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie,
• czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
• do kogo się zwrócić, gdy nie wiesz, co robić, i potrzebujesz wsparcia.
Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w pracy, czy doświadczonym liderem, czy też chcesz awansować, ta książka pozwoli ci się stać takim menedżerem, jakiego sam chciałbyś mieć.
Żałuję, że nie miałem tej książki, kiedy budowałem swój pierwszy zespół w Instagramie. Julie porusza wszelkie kwestie dotyczące roli menedżera, od pierwszego spotkania z zespołem po wspólne osiąganie wielkich celów.
MIKE KRIEGER, współzałożyciel Instagrama
Julie Zhuo musiała w ekspresowym tempie opanować sztukę bycia menedżerem, kiedy jej rola w dynamicznie rozwijającym się startupie z Doliny Krzemowej zaczęła przybierać na znaczeniu. W książce Menedżer na starciedzieli się z czytelnikiem tym, czego się nauczyła - nierzadko w bolesny sposób. Julie łączy nowatorską analizę funkcjonowania organizacji z frapującymi przykładami rozbieżności między teorią a praktyką, okraszając wszystko historiami swoich własnych sukcesów i pomyłek.
GRETCHEN RUBIN, autorka bestsellera Projekt szczęście
Wszystkie książki biznesowe, jakie przeczytałam w swojej karierze konsultanta, a później dyrektora generalnego, zostały napisane przez mężczyzn. Julie, wybitna informatyczka, Amerykanka w pierwszym pokoleniu i młoda matka, wnosi całkowicie nowe, świeże spojrzenie na kwestię przywództwa. Ta książka jest dokładnie taka jak Julie: skromna, inspirująca i błyskotliwa.
LEILA JANAH, CEO i założycielka Samasource i LXMI, autorka książki Give Work
Dzięki Julie rola menedżera nie wydaje się już tak skomplikowana jak dotychczas. Autorka zabiera czytelnika w fascynującą podróż i ujmuje go historiami pełnymi niezręcznych, zabawnych i trudnych momentów z życia debiutującego menedżera. Jej książka to przejrzysty zbiór wskazówek, jak wywierać pozytywny wpływ i w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. Jeśli jesteś początkującym menedżerem, dowiesz się, jak ruszyć z kopyta, a jeśli masz już pewne doświadczenie, wyniesiesz swoje umiejętności menedżerskie na zupełnie inny poziom.
LOGAN GREEN, CEO i współzałożyciel Lyft
***
JULIE ZHUOjest jedną z czołowych liderek Doliny Krzemowej w dziedzinie projektowania produktu. Stoi na czele zespołów, które odpowiadają za tworzenie jednych z najpopularniejszych na świecie usług mobilnych i internetowych, użytkowanych każdego dnia przez miliardy osób. Regularnie porusza kwestie związane z technologią, projektowaniem i przywództwem na swoim popularnym blogu The Year of the Looking Glass oraz na łamach takich publikacji, jak „The New York Times" i „Fast Company". Ukończyła studia informatyczne na Uniwersytecie Stanforda.
Autorka przekaże część zysków ze sprzedaży książki na rzecz organizacji charytatywnych AnitaB.org i OneGoal.