-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 4


Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0491-0 |
EAN | 9788328904910 |
- Opis
- Parametry
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!
Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Autor:
Marcin Żukowski
Oprawa:
miękka
Rok wydania:
2024
Format:
14x21
Data wydania:
2024-03-12
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Stron:
248
Wydanie:
4
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
111,00 zł
-32%
75,00 zł
75,00 zł
49,00 zł
-18%
40,18 zł
40,18 zł
40,24 zł
111,00 zł
-32%
75,00 zł
75,00 zł
49,00 zł
-18%
40,18 zł
40,18 zł
40,24 zł
111,00 zł
-32%
75,00 zł
75,00 zł
49,00 zł
-18%
40,18 zł
40,18 zł
40,24 zł
129,00 zł
-10%
116,00 zł
116,00 zł
70,00 zł
-10%
63,00 zł
63,00 zł
70,00 zł
-10%
63,00 zł
63,00 zł
179,00 zł
-10%
161,10 zł
161,10 zł
54,00 zł
145,00 zł
49,00 zł
57,00 zł
48,00 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
55,00 zł
-15%
46,75 zł
46,75 zł
59,90 zł
-15%
51,00 zł
51,00 zł
44,00 zł
-52%
21,00 zł
21,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-22%
39,00 zł
39,00 zł
20,00 zł
-50%
10,00 zł
10,00 zł
50,00 zł
-50%
25,00 zł
25,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
50,00 zł
-20%
40,00 zł
40,00 zł
29,00 zł
-25%
21,80 zł
21,80 zł
29,90 zł
-32%
20,19 zł
20,19 zł