-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Rolnictwo
- Warzywnictwo
- Sadownictwo
- Programy Ochrony Roślin
- Zeszyty uprawowe
- Ogrodnictwo
- Prawo rolne i agrobiznes
- Podręczniki Nauki Rolnicze
- Przemysł/Przetwórstwo
- Architektura krajobrazu
- Weterynaria
- Konie
- Pszczelarstwo
- Rośliny i zwierzęta
- Dla dzieci Przyrodnicze
- Leśnictwo
- Myślistwo. Rybołówstwo
- Albumy
- Biografia
- Biznes, ekonomia, marketing
- Historia
- Języki obce
- Kartografia i przewodniki
- Książki dla młodzieży
- Kuchnia, diety
- Literatura
- Logopedia, pedagogika, dydaktyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
-
Podręczniki szkolne
- Poradniki
- Słowniki i encyklopedia
- Sztuka
- Kategorie
-
Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
![Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia](/images/bzek/35000-36000/Mentoring-i-tutoring-w-organizacji-9-krokow-do-skutecznego-wdrozenia_%5B35848%5D_480.jpg)
![Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia](/images/bzek/35000-36000/Mentoring-i-tutoring-w-organizacji-9-krokow-do-skutecznego-wdrozenia_%5B35848%5D_480.jpg)
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2-5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
12
|
||||||
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8358-622-9 |
EAN | 9788383586229 |
- Opis
- Parametry
Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.
W publikacji omówiono m.in.:
istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych,
doboru par mentor/tutor-podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.
Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
75.00
40.18
116.00
63.00
63.00
161.10
46.75
46.75
21.00
25.00
39.00
10.00
25.00
40.00
40.00
21.80